Doorgaan naar inhoud

Gratis verzending vanaf €200!

Op voorraad = binnen 48uur in huis

Klanten geven ons een 4,7/5

Service & garantie

Is jouw bestelling bezorgd, maar is er schade aanwezig op het product? Meld dit dan binnen een redelijk termijn (48 uur) nadat je jouw bestelling in ontvangst hebt genomen. Meldingen die buiten dit termijn worden gedaan, kunnen wij helaas niet in behandeling nemen. Wij kunnen niet achterhalen of dit probleem door een fabrieksfout, transport of door jou zelf komt. Om deze reden kunnen wij producten met schade, die niet binnen 48 uur zijn gemeld, ook niet retour nemen.

Als je jouw schade wilt aanmelden, neem even contact op met ons via service@meubelbaas.nl. Probeer de schade zo duidelijk mogelijk in beeld te brengen met een foto en behoud de originele verpakking! Ook een foto van het label op de doos zou helpen het proces te versnellen. Zo kunnen wij je zo snel mogelijk helpen om het probleem op te lossen. Uiteraard gaan wij hier heel zorgvuldig mee om! Het product kan voor je worden omgeruild of er kan een gespecialiseerd bedrijf langskomen om de schade te herstellen/op te lossen mits je voldoet aan de eerder genoemde criteria. We proberen het altijd zo netjes mogelijk voor je op te lossen.

Zet hier het antwoord neer

Je hebt standaard 2 jaar garantie op alle meubels die je bij ons besteld. Mocht er iets gebeuren binnen de twee jaar wordt dit netjes voor je opgelost.

 

Voor eetkamerstoelen kan je garantie bijkopen. Check de iProteqt op onze website. Je kan voor 3 of 5 jaar volledig ontzorgt worden wat betreft onderhoud. Er komen specialiseerde servicemonteurs bij u thuis de vlek uit de stof halen. Hiermee hoef je nooit meer bang te zijn voor vlekken! Naast de vlekkengaranties ben je ook nog eens beschermd tegen een heleboel andere aspecten.

Dat is niet fijn om te horen. Wij willen dit natuurlijk graag met je meedenken en wat jij kan doen is de klacht zo snel mogelijk kenbaar maken aan ons zodat wij zo snel mogelijk met een oplossing kunnen komen! Neem dus contact met ons op via 085-0608569 of mail naar service@meubelbaas.nl.

Voor het onderhoud van onze (zit)meubelen en bankstellen adviseren we de onderhoudsproducten van Oranje Furniture Care. Deze producten zijn ook uitvoerig door ons getest. Gebruik van andere producten dan geadviseerd is op eigen risico en valt buiten de garantie. Ook schades en/of verkleuringen door bijvoorbeeld jeans, knopen, ritsen, transpiratie en gebruik van medicijnen vallen buiten de standaard garantie.

Wielen en vloerdoppen zijn ook bij normaal gebruik onderhevig aan slijtage. Slijtage of het afbreken van doppen en slijtage van wielen is uitgesloten van garantie, ongeacht de gebruiksperiode. Het kan voorkomen dat de doppen of wielen gebruikssporen achterlaten op uw vloer.
MeubelBaas is niet verantwoordelijk voor schade aan vloeren veroorzaakt door doppen of wielen.
U kunt uiteraard bij een derde partij kijken voor een type wiel of dop dat geschikt is.

Vochtschade of andere invloeden van buitenaf, denk hierbij aan het werken van het hout door wisselingen in luchtvochtigheid of temperatuur vallen ook buiten de garantie.

Op houtworm kunnen wij garantie leveren wanneer dit direct bij ons wordt gemeld nadat het meubel is geleverd. Het is mogelijk dat vlak na de levering al gaatjes en/of zaagsel te zien zijn. Indien je het binnen een maand meldt, kijken wij uiteraard met je mee wat we voor je kunnen betekenen. Kom je er pas later achter dat je last hebt van houtworm? Dan kunnen wij helaas niet tranceren waar de houtwormen vandaan komen.